دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

نجوای من

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ق.ظ

نیایش


وقتی خدای به این مهربانی و بزرگی، بزرگتر و سرپرست ما باشد:

چه باک که چقدر کوچک و چه باک که چقدر خطاکار باشیم.
حتی من هم به آینده‌ی تلخ خود خوش بینم.
و به آرزوهایم خوراک می‌دهم تا پروار شوند.
آن قدر که قوچ آرزوها و امیالم به وسعت باور نکردنی و محال بزرگ شود و پرواز کند.
سپس آن را قربانی و فدای کسی می کنم  که دوستم دارد و دوستش دارم.

خدای من!
کافر شدن به تو محال است!
دوست داشتم محض احترام بگویمت شما
اما نشد!

چون تو تویی.
و دوست نداری که شما صدایت کنم
می‌خواهی آنقدر صمیمی باشم که ذوب در گنجایشت شوم مثل قطره در اقیانوس...

 

عزیزم!

هرچه آرزوها و امیالم بزرگ باشد لیکن تو بزرگتر و مقتدرتری .
من انباشته از آرزوها و آرمانهایی هستم که در عقل به آن محال می گویند و در نقل به آن زوال.
اما تو که وکیل و سرپرستم باشی چه باک که عقل و نقل چه بگویند.
من پروارم از توکل 
بگو
کجا و چه وقت خودم را قربانی‌ات کنم
تا خشنودی‌ات را درک و فراهم کنم...

 

حمیدرضا ابراهیم زاده    12/12/1392  

 

 

تمامی حقوق نشر برای مولف محفوظ است

 

 

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۱۴)

  • elahe hosseinzade
  • بسیار زیبا بود . ..
  • سروش شهباز نسب
  • سلام
    واقعا بی نطیره
    به منم سر بزن نظر یادت نره
    قشنگ بود
  • ܓ✿ سامره ܓ✿
  • بسیار زیبا ...
    سلام آقای ابراهیم زاده واقعآ زیبا بود ، موفق باشین
    عالی
    سلام

    ممنون از مطلب بسیار عالی تون

    به سایت ما هم سر بزنید، لینک های بلند و طولانی رو با استفاده از سایت ما کوتاه کنید

    کوتاه کننده لینک

    http://www.linkp.ir
  • ریحانه سادات
  • باسلام 
    زیباست
    موفق باشید
    خوب و قشنگ
    مژه بر هم نزدم آینه سان در همه عمر
    بسکه در دیده من شوق تماشای تو بود
  • رمضان زحمتکش گلیان
  • با سلام دوست عزیز
    امیدوارم روز خوبی داشته باشید
    وبلاک و سایت باحالی دارید..  دوست داشتید به ما هم سری بزنید
    www.musicgelyan.com
    با تشکر منتظر شما دوستان عزیز هستیم. 
    سلام وبلاگ عالی دارید لطفا به ما هم سربزنید
    پاسخ رایگان به سوالات و مشکلات شما
    https://pccloob.ir

    کافر شدن به تو محال است...

     

    چقدر خوب بود 👌🏼👌🏼

  • محمد حسینی
  • مقاله جالبی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی