دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

آشنای غریبه ها

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

 

 

آشـــنای غـریبــــه‌هـــا

 

.. و باز پیرمرد چشم سبز در زد و احوال پرسید و

گفت: تنهایی؟

گفتم :خدا هم هست.

گفت :خدا با جمعیت است.

گفتم :از جماعت شامی منفردم

گفت:به چشم نمی‌آیند.

گفتم: چشمهایت چه زیباست؟

گفت: تو در آنی.

گفتم: تو عیانی .

گفت: و تو پنهانی و در آنی .

گفتم : که چه دانی؟

گفت: دانم همان که غروب را تاب نمی‌توانی.

گفتم : چرا هر غروب به دیدنم می‌آیی؟

گفت: دیدنت را دوست دارم.

گفتم: ز چه رو؟

گفت: از روی تو رو.

گفتم: نمک می‌پاشی؟

گفت: نمک بر می‌دارم...

گفتم : شام با من بمان.

گفت: تو اهل شام نیستی با شامیان نمانی.

گفتم :من غریبه‌ام و بر غربتم نیست تمامی.

گفت: غربت چه معنا دارد وقتی که تو آشنای غریبه‌ها باشی...

 

 

حمیدرضا ابراهیم‌زاده

18/2/1392

 

کلیه حقوق برای مولف محفوظ است.

 

2/2/1392           حمیدرضا ابراهیم زاده

 

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی