دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

کیش ومات

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ب.ظ

 

   به بهانه درگذشت پدر بزرگ عزیزم:

در بدرقه ات
ماه نهان
ازبیابان مغان
تا سرکوچه ی جان
غمزه کنان
رقص کنان
 می آمد
 مه من
ماه هویدایی من
شه من
شاه سویدایی من
قمر و
شمس من و 
 شاه شمشاد قدان
آه من
جاه من و
خسرو شیرین دهنان
جان  فدای قدمت
قامتم دال برای   الف قامت تو
شور بنه
عشق بیا
عشوه نما
هستی ام کیش شد و
مات شدم
از غم غیبت تو...



حمیدرضاابراهیم زاده
12خرداد 1395
 

 

تمامی حقوق مربوط به این اثر درانحصار مولف محفوظ است.

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۲)

تنها می توانم از خدا برایتان صبر عظیم ،و برای آن مرحوم روحی شادو آرام طلب کنم
سالم و پاینده باشید
پاسخ:
سلام.سلامت باشید
  • حمیدرضا ابراهیم زاده
  • شنیدید  عارف می گفت:
    انتظارفرج از نیمه ی خرداد کشم؟؟
    فانتظرو انا منتظرون
    حضرت حق فرمود:
    وقل للذین لا یؤمنون اعملوا على مکانتکم إنا عاملون وانتظروا إنا منتظرون
    انعام158
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی