دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

خوش خیال

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

خوش خیال

چقدر خسته ام ازین من خیالی خود

نشسته ام به تماشای خشکسالی خود

درین مسیر پر پیچ وتاب گم شده است

صدای پای من انگار در حوالی خود

دوباره رفته ام درخویش وبرنخواهم گشت

چگونه پرکنم ای عشق جای خالی خود؟

زمین به سایه ی من طعنه می زند هردم

چگونه چشم بدوزم به پایمالی خود؟

به جستجوی کسی رفته ام شبیه خودم

ندیده ام نه کسی را به خوش خیالی خود

حمیدرضاابراهیم زاده

25/9/1382


تمامی حقوق مربوط به این اثر درانحصار مولف محفوظ است

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۱)

بجان خودم ی چیز گم کردم
نماز می خوانم تا شاید یادم بیاد چی گم کردم
ولی نه ی چیزی تو وجودم را گم کردم
خودم و
توی خودم کم کردم
خودم
یه لحظه پیدا کردم
از خودم
تو آینه عکس می ندازم
تا بتونم
به خودم برگردم
امان خود بی خودم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی