دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

دلم راباختم

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ق.ظ

 

دلم راباختم

 

 در قمار

 

 صید قلب تو

 

منم بی آبرو

 

 پیش دل تو

 

 منم دل باخته

 

 وبازنده ی قلبم

 

 پی تو

 

 دلم را

 

 درقمار دیده ات باختم.

 

نمی بازم تورا

 

چون که قلب من

 

می تپد درسینه ی تو.../


حمیدرضاابراهیم زاده

27تیر1394
  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۴)

حمیدرضا عزیز عیدت مبارک
ما که وزنی نداریم خدایا!
پس چرا به دل دیگران
سنگینی می کنیم ؟!
چرا هیشکی نیست
باد نیما بخیر که می گفت :
من به آمار زمین مشکوکم توچطور اگر این
سطح پز اآدم هاست
پس چرا این همه دل
تنهاست .....
  • محمد ایرانی
  • خیلی زیبا بود.
    موفق باشید.
    اگه زحمتی نیست از وبسایت ماهم دیدن کنید خریداتون رو از اون انجام بدید خیلی خیلی تشکر: ایتور - خرید شارژ ایرانسل و همراه اول
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی