دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

به بهای این بهانه

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ق.ظ



به نوای این ترانه

به صفای این کرانه

به دل بزرگ دریا

به شمیم این جوانه

به صبای صبحگاهی

به ورای این نشانه

به وفای رخصت یار

به رهت شدم روانه

به وصال خیره گشتم

به بهای این بهانه...:



بازهم دلم برای خودم چه سخت سوخت


 باید دوباره تکه های مرا چو رخت دوخت


 من یک بهانه ای برای نبرد درون  توام


 تو هم  بهانه ای که  بهایت مرا اندوخت


 هرگز ندانست دلم رسم عاشقی  چه است؟


 رسم زمانه مرا درس عاشقی آموخت


 من اهل جنگ نی ام ای ماه شوخ چشم


 آوردگاه رخساره ات این نبرد افروخت


 تهمت بی عشقی و خذلان مرا لایق نبود


 این آن بهانه ای است که ارزان مرا فروخت.



حمیدرضا ابراهیم زاده

       16/4/1392

کلیه حقوق برای مولف محفوظ است.


  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۱)

مرگ تدریجی انسانیت
هر شب در فکر و حساب کتاب های آخر شب بخودم نمره می دهم دلم می سوزد بعضی شب ها نمره انسانیت من زیر حد متوسطه
ولی از خدا می خواهم
دوباره زنده باشم
تا تمرین کنم که چیزی به نام " انسانیت "
در وجودم نمیرد
تا حداقل وقتی مرگ بسراغم آمد
به این بهانه از مرگ نترسم .
همین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی