دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

برای ما دعا کنید

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ب.ظ

سلام بر همراهان همیشگی ام

 نازنینان و بزرگواران خواسته ای از همه ی شما بزرگواران دارم 

و می دانم که هوایم را دارید!

خواهش می کنم ، لطفا از سویدای دل تان  برای ما دعا کنید!

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

خدایا کمکم کن و پناهم بده.!

کسی را ندارم که حمایتم کند.!

خدایا  من کوچکتر از آنم؛

 آرزویی را  بگویم که بزرگی و شرافتت بدان قدرت اجابت و اشراف  نداشته باشد!

خدایا  بر من ببخش آنچه را که هدیه ام دادی و هبه ام کردی

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

قد تری ما انا فیه ففرج عنی یا کریم.

خدایا دعا کردن و خواستن بلد نیستم.

می دانم با همه ی نابلدی ام مرا رو سیاهم نمی کنی.

الهی بحق خودت و آنانی را که دوستشان داری؛

تندرستی و آبرومندی و شادکامی را نصیب من  و دلخوشی هایم  بگردان آمین.

اللهم صل علی محمد و آل محمد. و عجل فرجهم

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی