دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

ازشعله های نقش تو

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ق.ظ

 

 برجان من آتش زدی تا جان شوی درجان من

 

 

 

ای مونس پنهان من

ای تو همه جانان من

ای راز من اسرار من

ای درد وهم درمان من

درخرمن مستانه ام

نقش تو و دامان من

از شعله های نقش تو

رقصان شده اوزان من

درجان من آتش زدی

تا جان شوی درجان من

 

حمیدرضا ابراهیم زاده

1394/11/30

 

 

تمامی حقوق مربوط به نشر این اثر درانحصار مولف محفوظ است

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۲)

  • عکس خنده دار
  • شعرتون آهنگ زیبایی داشت 

    http://khabis.ir
    استاد
    بسیار عالی
    تصویر هم کار خودتونه
    مرحبا
    پاسخ:
    سلام
    سپاس ازبذل نگاهتان
    - تصویر با موبایل خودم بصورت اتفاقی برداشته شد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی