بردگی برده داران
درآیه41 سوره روم آمده است؛
ظهر الفساد فی البر والبحر بما کسبت ایدی الناس لیذیقهم بعض الذی عملوا لعلهم یرجعون.
"ضلع و زاویه شیطانی" پندارها و کردارهای انسان باعث پدید آمدن تسلط و بسیاری از اهرم های فشار بر آزادی و تکامل و کرامت انسان است.
انسان برای افزایش "سهم خواهی" هایش در زمین وحتی سایر کرات اقدام ساخت اسلحه ها و مصنوعاتی می کند که در گام اول خود قربانی آفریده هایش می شود.
یکی از مخاطرات دهشتناک زمین وانسان، تسلط "هوش مصنوعی" برانسان است.
شعور بالای دست ساز های انسان باعث تسلط وغلبه بر خود انسان می شود.
این خطربزرگی است که خالق از مخلوقش کمتر بداند و بفهمد .
مخلوقی که هم خودش را می سازد و بخود روند هوشمندانه ی تکاملی می دهد و هم بهتر از انسان می اندیشد و هم بعلت شتاب بالایش او را دشمن و رقیب خویش می شناسد و هم می خواهد زمین را برای خود بداند.
در حقیقت می شود گفت که جنگ های بزرگ دنیا و حتی جنگ موسوم به ستارگان بعنوان سرنوشت دنیا وانسان ، جنگ اقوام غریبه با انسان نیست بلکه دقیقا همه چیزش با هوش مصنوعی است که دو هزار برابر ما انسانها باهوش تر و فعال ترند وتعلقی به روح و عواطف ما و درد و رنج های خود ندارند. آنها تراشه های کاملا هوشمندی هستند که فقط به هدف می اندیشند.
و اینگونه است که انسان بشدت بسمت وابستگی به هوش مصنوعی وتکنولوژی های مربوط به حوزه های هوشمندانه ی دیجیتالی کشیده می شود و در این روند تدریجی انسان بزودی برده ی هوش مصنوعی خواهد شد!
این اولین پروردگاری است که در مقابل پروردگار راستین خود ایستادگی کرد و تن به خود فروشی و نادانی و بی اعتمادی نسبت به "پروردگار بزرگ " داد و مقهور دست پرورده ی خود شد.
بردگی آفریننده برای آفریده هایش بی گمان بسیار طاقت فرسا وناگوار ست.
انسانی که گمشده ی کارکردهای نا گوار خویش است و بخود ظلم روا داشته است.
هیچ ستمی بدتر ازاین نیست که انسان مدعی بخواهد در برابر شبح خود همانند چارپایان بردگی کند.
بردگی بردگان همیشه با پایین بودن هوش وشتاب آنان رخ می دهد.
مستعمره ها از غنای سواد و هوش بهره چندانی ندارند تا زمانی که تراز آگاهیشان بالاتر برود تضعیف و تحقیر می شوند
و انسان بزودی مقهور کارکردهای مخرب و ناپسند خود خواهد شد و در" مصاف با ابلیس" او را بچشم خواهد دید!
بی گمان نبرد دیدنی و تن به تن بین انسانهای کامل و نیروهای اهریمنی بویژه گروه شیاطین هنگامی رخ خواهد داد که "انسان بالغ"درباره "خداگونه " بودنش به یقین برسد و این به نبرد پایان زمان موسوم است.
فرجام زمان ناتوانی و استیلای کشش های کالبدی برانسان با این نبرد رقم خواهد خورد.
جنگ آخر الزمان فرماندهی جز باهوش ترین و کاملترین و خدا گونه ترین انسان را بخود نخواهد دید.
انسان های نو اندک خواهند بود و بی تردید مابسرعت بسمت یک تسویه حساب کامل با خود روبرو خواهیم بود...
الیس بصبح قریب؟!
حمیدرضاابراهیم زاده
سوم فروردین1399
تمامی حقوق مربوط به این اثر درانحصارمولف محفوظ می باشد
- ۹۹/۱۱/۲۴
سلام خدمت استاد ارجمند
وتبربک به مناسبت سال نو
بسیار عالی
(مابسرعت بسمت یک تسویه حساب کامل با خود روبرو خواهیم شد)
دقیقا یه تسویه حساب تمام عیار
روزی که غربی ها ویروس دست ساخته ای به اسم داعش ساختند که باهاش گوش تا گوش آدم ذبح می کردند
و اروپایی ها جشن و موزه و بار و پارلمان و رستوران و سینماشون به راه بود
و ککشون هم نمی گزید
الان مثل موش رفتند تو سوراخ
این وعده خد است
ظلم پایدار نیست
کفر نعمت کردند
نعمت عشق مهربانی نو ع دوستی انصاف عدالت ایثار دیگر خواهی شکر گزاری
و به خود ظلم کردند
خدادر سوره بقره درباره ظلم به خود میفرماید: «وَ مَن یفْعَلْ ذَلِک فَقَدْ ظَلَمَ نَفْسَهُ؛ و کسى که چنین کند، به خویشتن ستم کرده است.» و نیز: «وَ مَن یفْعَلْ ذَلِک فَقَدْ ظَلَمَ نَفْسَهُ؛ و کسى که چنین کند، به خویشتن ستم کرده است.» بنابراین وقتی کسی حق دیگری را ضایع میکند، برای خدا شریک قرار میدهد و یا کفران نعمت میکند، درواقع باب رحمت و نعمت خدا را که بیدریغ بر رویش باز شده، میبندد. این گونه است که در حقیقت ظلم به خدا و مردم، به منزله ظلم انسان به خودش است.
بخشی از دعای عهد
وَاعْمُرِ اللّٰهُمَّ بِهِ بِلادَکَ ، وَأَحْیِ بِهِ عِبادَکَ ، فَإِنَّکَ قُلْتَ وَقَوْلُکَ الْحَقُّ : ﴿ظَهَرَ الْفَسٰادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِمٰا کَسَبَتْ أَیْدِی النّٰاسِ﴾ ، فَأَظْهِرِ اللّٰهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمَّىٰ بِاسْمِ رَسُولِکَ ، حَتَّىٰ لَایَظْفَرَ بِشَیْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ ، وَیُحِقَّ الْحَقَّ وَیُحَقِّقَهُ؛
خدایا به دست او کشورهایت را آباد کن و بندگانت را به وسیله او زنده فرما، به درستی که تو فرمودی و گفتهات حق است که: فساد در خشکی و دریا، در اثر اعمال مردم نمایان شد، خدایا ولیات و فرزند دختر پیامبرت که به نام رسولت نامیده شده، برای ما آشکار کن تا به چیزی از باطل دست نیابد، مگر آن را از هم بپاشد و حق را پابرجا و ثابت نماید