دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

مه شکن

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ق.ظ

هوالذی قدر فهدی

درمسیر زندگی ورفاقت وسیاست و...

گاه مسیر حرکت صعب العبور وطاقت فرسا می شود

تردید وفتنه و بحران شمارا به بیراهه ها دعوت می کند

وقتی فضا آکنده ازدروغ  وتوهم  وفتنه ها شد

باورها  مورد تهاجم قرار می گیرند

بهتر است دروغ را باورنکنید

بهتراست زبان به کام گیرید

وسکوت اختیار کنید

تا غبارها رسوب کند

وبینش و دیدبانی مه شکن می خواهید

تا بتوانید  به سلامت  به سر منزل مقصود برسید

همیشه تردید وفتنه وبحران، باورها را به یغما می برند

بدانید وآگاه باشید که چشم فتنه برداشتهای حسابگرانه ای است

که می خواهد باورهای شما را به میل خویش تغییر دهد

والی الله المصیر

 

اول مهر 1393

حمیدرضاابراهیم زاده



* تمامی حقوق مربوط به این اثر درانحصار مولف است.

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۱)

یهدی الیه من ینیب :
هدایت کار خدایست که گاه تکوینی است و گاه قدمی جلو تر تشریعی.
و آنقدر خدا هدایت های تکوینی متنوع آورده که اگر فقط کمی بینا باشم از این همه نور و نور افشانی ظلمتی را نمی بینم
و کاش از بیراه اشتباه بیرون بیایم و پشیمان شوم
پشیمانی از نوع قرانی :
الله یجتبی الیه من یشا و یهدی الیه من ینیب - شوری -13
"من ینیب" را به من هم هدیه کن !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی