دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

از بیخ عربم

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

 

من از بیخ عربم

گر زبان عرب نمی دانی

مگو با من از شرح اشتیاق

هان بدان !

در چرخنای جانفزای

این فراق

 گفته آید آن حدیث اختناق

من از بیخ عربم

تا انتهای آذرخش و احتراق

مگو با من

هر دم از

ساقی شوخ چشم نقره ساق

من از بیخ عربم

به آنچه  دادی در گمانت

انفجار انطباق...

 کیف ترانی؟

ولن ترانی و تدرکنی و تجدنی !

کیف وجدنی؟

لن تجدنی

بل

ان وجودی کالنار والهوایا

لم تجدنی فی الارض

ولا فی الماء والسمایا

اجد ثم تجد

بل سوف ترانی

من العیون الباکیات

اجد

ان لم تجدنی

تجدنی

فی الدمع والسرایا

اجد

ولن تجدنی الا

فی بطن بطن وجودک...

" ستجدنی

 ان شا الله صابرا

ولا اعصی

لک امرا "

 

حمیدرضا ابراهیم زاده

دهم مرداد1398

 

تمامی حقوق مربوط به این اثر درانحصار مولف محفوظ است.

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی