دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

آخر پاییز

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

 

آخر پائیزه.

 

 شب شمردن داشته هایتان .

جوجه های محبت و دوستی و مودت.

چقدر به عهدتان درباره‌ی عشق و دوستی های نوپایتان پایبند بودید؟

 چند تا از این جوجه ها برایتان ماندند؟

آیا ارزش دوست داشتن را داشتند؟

 

 

تصویر مرتبط

 

جوجه‌هاتونو که شمردید!؟

بفرمائید؛

بزرگانتان را چگونه ارج نهادید؟

حضور گرم و صمیمی خانواده ی عزیزتان را مغتنم بشمارید.

کدورت‌ها را به  سرما خانم بسپارید تا برایتان بهار زایمان کند.

امشب می تواند به اندازه ادب و عشق و محبتتان بلند باشد.

که هر عاشق و معشوقی در کنار هم بودن را در این شب آرزو دارند.

 معاشران گره از ناگواری ها وناخرسندی هایتان بازکنید و امشب را برای سلامتی و سعادت دلخوشی هایتان دعا کنید.

 

          اکنون  نیت کنید و فال بگیرید.

 

       خجسته فال و سلامت باشید.

 

 

 

 

 مدیریت وبگاه دایره ی مینا ؛  شب خوب وشاد و زیبایی را برایتان آرزو می کند.

 

 

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۳)

دعا کنیم
شب یلدای هجران امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف به روز بلند
دیدار و ظهور
برسد .



امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی!

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

دارم غم لعل لبش بر قلب بیچاره خویش
دارد 
پاسخ:
دوتفال

عید است وآخر گل یار درانتظار
بروی شاه ببینن ماه ومی بیار
دل برگرفته بودم از ایام گل ولی
کاری بکرد همت پاکان روزه دار
---------------------------------
یارب ازابر هدایت برسان بارانی
پیشتر زانکه چوگردی زمیان برخیزم
برسرتربت من بامی ومطرب بنشین
تاببویت زلحدرقص کننان برخیزم
خیز وبالا بنما ای بت شیرین حرکات
کزسرجان وجهان دست فشان برخیزم
گرچه پیرم توشبی تنگ درآغوشم کش
تاسحرگه زکنار تو جوان برخیزم....

سگ نگاه خنده داری به گرگ کرد و گفت،،،
 آهویت را ربودم،،،
آیا باز هم میگویی گرگها برترند؟؟؟
تواگرعرضه داشتی آهویت را حفظ میکردی...!!!
گرگ،لبخندی زدو گفت،،،
من ( خداى ) غرورم
رقیب ببینم نمیجنگم ...
پا رویه عشقو احساسم میگذارم ومیدان راخالى میکنم
آهویی که به سگ چشمک بزند!!!
لیاقت ندارد زیر سایه (( گرگ )) زندگى کند
حقش آن است  خوراک همان سگ شود!!!

در تگلرام با ما باشید @nekafun_channel

سرگرمی تفریحی نکافان
عکس متن پست شاخ موزیک اخبار ترفند + ...
سرگرمی تفریحی نکافان
www.nekafun.blog.ir
http://nekafun.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی