دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

چشمهایت

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۰ ق.ظ

 

وباز خراب می کند

 

 چشمهایت

 

 خانه ی نگاه مرا

 

 چیست درچشمهایت؟

 

 باطل السحر ؟

 

 یا افسون نگاهی ناگاه؟

 

 یا خود جادویی برای تسخیر نگاهم؟

 

 وبازخراب می کند

  چشمهایت
 

 این بارجادوی  نگاه مست مرا

 

 ومن

 

 درخرابات چشمهایت

 

  مست وخراب

 

 تسلیم واسیر نگاهت می شوم

 

 وباز خراب می کند

 

 چشمهایت

 

 مناجات وخواهشهای مرا

 

 چیست مگر

 

 درشهلای چشمهایت؟

 

 که اینگونه

 

 تمناهایم بال می گشایند

 

 ودر خرابات نگاهت

 

 من خراب ترازآن می شوم

 

 که بگویی خراب

 

 وباز خرابم می کند

 

 چشم هایت

 

 مستی مستانه ام را

 

 با خمار نگاهت

 

 ودرآغوشم می کشد

 

 با ناوک ابرو

 

 درمحراب

می نوشد لاجرعه

جام های پیوسته

از شراب

 

 وآنگاه

 

 چشمهایت نگاهم را

 

 غرق دربوسه های مستانه اش می کند

 

 تا کام من برآید

 

 یا جام تو سرآید

 

 

 

حمیدرضاابراهیم زاده

20مهر1382

 

 

تمامی حقوق مربوط به این اثر در انحصارمولف محفوظ است

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۳)

إِلَهِی معبود من لَمْ أُسَلِّطْ عَلَى حُسْنِ ظَنِّی قُنُوطَ الْإِیَاسِ بر خوش بینی ام ناامیدى و یأس را چیره نسازم وَ لا انْقَطَعَ رَجَائِی مِنْ جَمِیلِ کَرَمِکَ و امیدم از زیبایى کرمت نَبُرد إِلَهِی معبود من إِنْ کَانَتِ الْخَطَایَا قَدْ أَسْقَطَتْنِی لَدَیْکَ گر خطاهایم مرا از نظرت انداخته فَاصْفَحْ عَنِّی بِحُسْنِ تَوَکُّلِی عَلَیْکَ به خاطر حسن اعتمادم بر تو از من چشم پوشى کن مناجات شعبانیه آگاهترینم به خطاهایم امیدم تنها به بخشش توست ... ... وَ لا تَیْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِنَّهُ لا یَیْأَسُ مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکافِرُونَ ... و از رحمت خدا مأیوس نباشید زیرا جز مردمان کافر از رحمت خدا مأیوس نمی شوند. سوره یوسف ، آیه 87
شعر زیباییه.
وقت کردی بهم سر بزن.
  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وبتون خوبه. تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین ما رو هم دنبال کنین
    حسادت میکنم با هر که دستش لای موهایت
    حسادت می کنم حتی به این موگیر ها تل ها

    ازآن دمی که گرفتم تو را درآغوشم
    هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم
    پاسخ:
    سلام وسپاس
    برایتان آرزوی موفقیت وتندرستی دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی