دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

دلم تنگه برای تو

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 

خون

 

دلم تنگه برای تو

 

چرا دیگر نمی آید نوای تو

 

بیا یکدم مرا با خود

 

ببر در  دل

 

دلم دارد هوای تو

 

هواخواهم

 

هوای سینه ی صهبا

 

هوایی از سر درمان

 

بگیرم از دوای تو

 

صبای من سبوی من

 

تو ای صهبا و روی  من

 

مرا باشد دم مستت

 

همان حاجت روای تو

 

دلم تنگه برای تو

 

چرا دیگر

 

نمی آید نوای تو....

 

 

حمیدرضاابراهیم زاده

اول بهمن1393

 

 تمامی حقوق مربوط به این اثر درانحصار مولف محفوظ می باشد

 

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۱)

دلم کـــــــــــمی خدا میخواد… کمی سکـــــــــــوت… کمی دل بریدن میخواد… کمی اشک… کمی بهت… کمی آغوش آسمانی کمی دور شدن از این آدمها…! کمی رسیدن به خدا…
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی