دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

سرباز دوست داشتنی وطنم سردار سلیمانی

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ق.ظ

به بهانه ی شهادت سربازافتخارآفرین وطنم سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز

 

 

 

بسم رب الشهدا ء والصدیقین

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿الأحزاب: ٢٣﴾

شهادت پر افتخارسردار سرافراز وطن، سرباز غیور اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی پیش ازآنکه مصیبتی برای مردم ایران و خانواده ی عزیز وهمه ی دوستدارانش در سراسر جهان باشد یکی ازموهبات وهدایای پروردگار و آرزوی دیرین آن عزیز سفرکرده است.

سلام و آمرزش و سرور وخشنودی خداوند به روان پاک ومطهر ایشان وهمرزمانش باد!

ازخداوند برای آن شهید "عزیز و تاریخ ساز"، علو درجات وبرای بازماندگان وهمه ی دوستدارانش شکیبایی و سلامتی  و توفیق روز افزون آرزومندم

یکی ازدوست داشتنی ترین سربازانی که نام و آوازه اش جهانی شد ؛ "حاج قاسم سلیمانی "عزیز است که در دوران حیات خویش نیز از محبوب دلها بوده اند

"شهدای ترور مظلوم ترین و تاثیرگزار ترین شهدایی هستند " که ناجونمردانه و به ستم برای حذف کالبدیشان برنامه های مدون  وددمنشانه پی ریزی شده است. وتا جائی که ذهن بیدار تاریخ به یاد می آورد عوامل جنایت را یارای رویارویی با این بزرگواران نبوده است. و با حذف فیزیکی آنان  شعله ی وجود "شهدای ترور" درخشان تر ازپیش می درخشد.

خوشبختانه در این رفتار ، چهره پلید جنایتکاران این جنایت تروریستی ازنقاب بیرون زد و رسوا وبی حیثیت شد.

والبته ضایعه ی از دست دادن دوست داشتنی ترین هموطن عزیزمان پایان حیات آنان نبوده و بلکه با شهادت این عزیزان انگیزه ی پایداری وحرکت برای ملت ما ،توانمند تر وشورانگیز ترخواهد بود.

اللهم اشغل الظالمین بالظالمین.

حمیدرضا ابراهیم زاده

13 دی ماه 1398

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۲)

  • حمیدرضا ابراهیم زاده
  • می گذرد کاروان
    روی گل ارغوان
    قافله سالار آن
    سرو شهید جوان
    در غم این عاشقان
    چشم فلک خون فشان
    داغ جدایی به دل
    آتش حسرت به جان
    خورشیدی ، تابیدی ، ای شهید
    در دل ها جاویدی ،
    ای شهید
    می گرید در سوگت آسمان
    می سوزد از داغت شمع جان
    چون روید لاله از خاک تو
    یاد آرم وضع جان پاک تو
    بنگر چون شد ، دل ها خون شد زین آتش ها
    از موج خون ، شد لاله گون دشت و صحرا
    زین درد و غم گرید عالم ای شهید ما
    از این ماتم خون می گریم
    ای یاران ای یاران ، سوزم از داغ غمی
    داغ ظلم و ستمی
    خون هر جانباز می دهد آواز
    جان فدای وطنم
    خاک ایران کفنم 

    انتقام سخت :

    هنوز ادبیات ترامپ همان ادبیات قمارخانه و کاباره است و وقتی با روسیه، چین و اروپا حرف می‌زند انسان احساس می‌کند یک قمارباز در حال حرف زدن است و او شأن ملت آمریکا را با این ادبیات شکسته است.

    شما سابقه که نداری و به دلیل اینکه فکرت مشغول چیزهای دیگری است اجازه پرسیدن هم نمی‌دهی اما از پیشینیان خود، سیاستمداران و روسای سازمان‌های امنیتی آمریکا حرف‌های نادانسته را بپرسید و بر زبان جاری نکنید.

    شما از سال 2001 که طی 17 سال با 110 هزار سرباز دنیا را با خود همراه کردید و اعلام کردید هر که با ماست با ماست و هر که با ما نیست تروریسم است چه غلطی کردید؟

    در 2011 چه اتفاقی افتاد؟ اگر نمی‌دانید از فرمانده وقت خود بپرسید که چه کسی را پیش من که سرباز این کشورم فرستاد و گفت آیا ممکن است از نفوذ خود استفاده کنید سربازان ما این چند ماه را مورد حمله مجاهدین عراق قرار نگیرند و ما از عراق خارج شویم. آن هم در شرایطی که با چند برابر نیروهایی که در افغانستان پیاده کرده بودید در عراق حضور یافته و وحشتناک‌ترین جنایات را که در قرون وسطی هم نظیر نداشت در عراق انجام دادید.

    این ادبیات کاباره است از فرماندهان و سیاستمداران خود بپرسید، از سازمان‌های امنیتی خود بپرسید و حرف‌های ندانسته را به زبان جاری نکن. یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می‌کردید، امروز آمدید ما را تهدید می‌کنید؟ 

    شما ریاض و عربستان را که صد سال بود به خود موشک ندیده بود زیر آتش قرار دادید؛ حالا برای ما خط و نشان می‌کشید؟ باید به شما بگویم آقای ترامپ بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی ما در نزدیک شما هستیم و در هر کجا که تصور نمی‌کنید ما در کنار شما هستیم.

    5 مرداد1397 سخنرانی سرباز وطن شهید حاج قاسم سلیمانی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی