دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب آثار دکتر حمید رضا ابراهیم زاده

دایره مینا

منتخب مقالات. یادداشت ها و آثار پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی دکتر حمیدرضا ابراهیم زاده

بایگانی

همراه باران می آیی

شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ

 

 

هرچه بیشتر می اندیشم

مصمم تر می شوم که درجمع ما حضور داری

وگرمای خورشید وجودت را

با همه ی وجودم  احساس می کنم

 وهرچه که زمان می گذرد

 به این فکرمی کنم

که آمدنت را چاره ای نیست

ومی آیی

وبازهم می آیی

 



 

زمانی که طاقت ها طاق می شوند

و  دلها از غم فراغ  داغ  شوند

وزمانی که باغ   دل  اهل باور  شکوفا می شوند

به ناگهی چوباران از راه می رسی

و تودر بهار همراه باران می آیی

سرزده وبا وقار طلوع میکنی

ورنگین کمان حضورت دنیارا شادمان می کند

  خودم را مهیای حضور سرزده ات می کنم

که غافلگیر نشوم

وبازهم می آیی

وهمه را غافلگیر حضور سبزت میکنی

بهارکه بیاید ؛

یخ  ناامیدی  با گرمای نوید بخش مهرتابان تو ذوب می شود

ومی آیی

زمانی که باران خون ازچشم آسمان نیلی می چکد

تا شقایق ها را آبیاری کند

می آیی

وچشم  های نگران نرگس  را به زیور شقایق می آرایی....

 

حمیدرضاابراهیم زاده

مریوان

26بهمن1373

 

* تمامی حقوق مربوط به این اثر در انحصار مولف محفوظ است.

  • حمیدرضا ابراهیم زاده

نظرات (۲)

  • رژیم لاغری
  • بسیار زیبا بود

    برپا!

    سلام بر تو آقای من! سلام بر تو ای مولای من! سلام بر تو در لحظات شب تو! سلام بر تو در ساعات روز تو!

    ای وعده ای که خود حضرت حق ضمانتش فرموده سلام بر تو! و «انّ الله لا یخلف المیعاد»، هرگز! ابداً خداوند در وعده خویش تخلف نمی کند! آن هم عهدی که در کتب الهی پیشین هم وعده اش داده بود! «و نرید ان نَمُنَّ علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین» و ما اراده کردیم که ضعیفان زمین را امامان و وارثین آن قرار دهیم!

    آری! زمین را تو ای باقیمانده خدا بر زمین، بهاری! می آیی و زمین را عدل فرا می گیرد. می آیی و عقل و علم و دین شکوفا می شود... می آیی... السلام علی ربیع الانام و نضره الایام...

    دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است ... السلام علیک یا بقیه الله

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی